GANGGUAN CAPAIAN PERKHIDMATAN SEMUA SISTEM APLIKASI DI JABATAN PERKHIDMATAN AWAM (JPA) 13 JUN 2025
Perhatian Kepada | : |
Semua Pengguna: Gangguan capaian sistem aplikasi JPA seperti Internet / HRMIS 2.0 / MyHRMIS Mobil / Portal JPA / eSila / eSila v2 / SPMB / MyKehadiran dan lain-lain. |
Tarikh / Masa Mula | : | 13 Jun 2025 (Jumaat) / 7:00 petang |
Tarikh / Masa Tamat | : | 13 Jun 2025 (Ahad) / 10:00 malam |
Kerja-kerja / Tujuan / Sebab | : |
Proses naik taraf firmware bagi switch GITN di Data Center JPA |
Kesan kepada pengguna terlibat | : |
Kesan capaian kepada semua sistem aplikasi dan portal JPA termasuk sistem aplikasi HRMIS 2.0. Bagi mengelakkan sebarang kesulitan, pengguna dinasihatkan menyelesaikan urusan seperti mencetak eGL sebelum tarikh/masa mula di atas bagi kegunaan kecemasan dan sebagainya. |
Tindakan yang perlu diambil oleh agensi | : | Menyebarkan makluman kepada pengguna di Agensi/Kementerian. |
Sekiranya anda memerlukan penjelasan lanjut, sila hubungi kami melalui | : | Sistem Pengurusan Meja Bantuan (SPMB) https://spmb.jpa.gov.my Pasukan Meja Bantuan HRMIS JPA Telefon: 03-8321 1400 |
- Hits: 646